czwartek, 15 września 2005
rozwiązanie tajemniczej zagadki

większoś miała rację z tym że nie do końca. na poprzednim zdjęciu na każdym obrazku byłam ja (stopy i oko też ja). moze nie na każdym zdjęciu do siebie podobna ale wszak kobieta zmienną jest :P

tak więc najblizej była betty, ale tez nie do końca, bo ten chłopczyk na zdjęciu to była dziewczynka. no ale ogólnie mieliście rację.

w nagrodę mozecie popatrzyc na moje słodkie oczęta :)

to moze teraz pytanie podchwytliwe. ci co wiedzą nie podpowiadają

ile mam lat i na ile wyglądam?

wtorek, 13 września 2005
dla ciekawych blondyny - quiz

które to blondyna a które nie? dla zwycięzców przewidziane nagrody :)

23:01, blondyna2005 , Portreciarnia
Link Komentarze (7) »
niedziela, 28 sierpnia 2005
TO JA TEŻ!
Cholera jasna, blog nam się zrobił jakiś alkoholowy - Gospodyni z flaszkami, Pan Ktoś z drinkiem, wszędzie alkohol, to i ja muszę nadrobić. Proszę sobie więc zobaczyć, czym nawilżała się Owca w noc z piątku na sobotę ;)
Tylko proszę nie pouciekać z krzykiem na widok nieco poniżej trzymanego kieliszka ;>


Pan podziemia...



mam dla Ciebie......propozycję....nie do odrzucenia...
środa, 24 sierpnia 2005
wybywam
W związku z odchodzeniem na spoczynek (ale nie wieczny, o nie), wyobraźcie sobie, jak moje piękne usteczka składają się w buziaka dla Was na dobranoc :*



Aha, i popieram propozycję pokawałkowania się ;)
Odchodzę...
Odchodzę na chwilę bo muszę iść ćwiczyć kolanko :-)
Całuję wszystkich :-***

Aha, mam pomysł! Może zrobimy "Blokowiczów portret własny" składając jak puzzle kawałki naszych twarzy? Częśc elementów już mamy. Znowu będzie jazda! :-)))


Rejony wyżynne przednie

I nadeszla ta wiekopomna chwila. Raz, dwa, trzy...obejrzec, zapomniec, skasowac! Musialem to zrobic (niestety), chcac sie samemu ujawnic (wredne jestescie:P), a tak poza tym nie mozna cale zycie byc niewolnikiem swojej silnej woli. Mile panie oto...jam ci!

a fee...

Motyla noga! Ekshibicjonista rosnie... i czeka na Betty!

UWAGA
Chciałam tylko ostrzec, że ja WSZYSTKO WIDZĘ ;>



I moja bestia też wszystko widzi!



Buahahahahhh! ;)
'daję od przodu'

Autolustracja postepuje. Jak zaraza:/ Nadszedl czas na kolejny jej etap zwany tez przodujacym. Oto ja z przodu...rejony nizinne:P

Nie zlinczujcie mnie za nieco sarkastyczne podejscie. Rejony powyzej kolana rowniez powiesze w portreciarni:P

Protest, ale nie song ...
A ja się nie 'powieszę' tutaj. To jest protest - nie mój wszak. Tylko mojego komputera. Odkąd stałam się 'szczęśliwą' posiadaczką linuxa, to nie umiem zgrać zdjęć z aparatu, pomniejszyć i tym samym wkleić. Ani tu, ani nigdzie indziej :(

O!
Wieszatiel

Tak... Z, ktorej by strony nie patrzec to wlasnie ja. Na razie dostepny jestem w wersji ograniczonej. Ale nadejdzie taki dzien, ta wiekopomna chwila, o ktorej trzeba bedzie jak najszybciej zapomniec (ja juz staram sie zapomniec). Wtedy wlasnie objawie sie jak zjawa ze sredniowiecznego zamczyska, jak w 'Wakacjach z duchami'. Pelna autolustracja nastapi, jeszcze nie wiadomo kiedy ale napewno wczesniej niz przed objeciem rzadow przez prawice:)

Bleee!:P

A tak na powaznie to forma protestu przeciwko 'takiemu' sie powieszeniu tutaj przez pania domu:)

(tytul notki nie ma byc w zadnym wypadku obrazliwy)

oto ja - nie uciekać
No dooooobra, to ja też się tu powieszę.
Oto ja i moja nadpobudliwa dzika bestia ;)
Uprasza się o nietłoczenie się przy drzwiach podczas ucieczki z krzykiem ;>